Gwarancja i zwroty
Wszystkie nasze produkty zostały opracowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości i dzięki temu mają długą żywotność. Oferujemy jednak gwarancję tylko na nasze soniczne szczoteczki do zębów Curaprox. Gwarancja ta trwa dwa lata. Istnieje również możliwość przedłużenia gwarancji całkowicie bezpłatnie o kolejny rok. W tym celu wystarczy wejść na swoje konto klienta i w zakładce "Zarejestrowane produkty" przedłużyć gwarancję.
linkZaloguj się na swoim koncie klienta, a następnie przejdź do zakładki "Zarejestrowane produkty" i zarejestruj nowy produkt. Dzięki temu gwarancja zostanie przedłużona z dwóch lat do trzech.
Jeśli nie masz jeszcze konta użytkownika Curaprox, teraz jest dobry moment, aby je założyć! Aby rozpocząć, kliknij przycisk Zaloguj się w menu na górze strony internetowej.
linkProsimy o jak najszybsze poinformowanie nas o wadliwym produkcie za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy możemy go wymienić i powiemy Ci, co robić dalej.
linkProdukty (nieotwarty i w orginalnym opakowaniu) można zwrócić do Curaprox w ciągu 30 dni. Jeśli produkt jest jak nowy, cena zakupu zostanie Ci zwrócona przy użyciu użytej metody płatności. Rozpatrzenie zwrotu po jego otrzymaniu zajmuje od 3 do 10 dni roboczych.
Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy możemy go wymienić i powiemy Ci, co robić dalej.
linkProdukty można zwrócić w ciągu 30 dni od dnia, w którym zostały one dostarczone. Jeśli minęło już 30 dni, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego, a my rozpatrzymy Twój przypadek indywidualnie.
linkZ reguły przyjmujemy zwroty wszystkich artykułów, które są nadal w orginalnym opakowaniu. Niestety, nie możemy przyjmować zwrotów produktów higienicznych, które zostały otwarte. Dotyczy to szczoteczek do zębów, past do zębów, szczoteczek międzyzębowych, smoczków itp.
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy dany produkt może zostać zwrócony i poinformujemy Cię o kolejnych krokach, które należy podjąć.
linkNie jesteś zadowolony z naszej szczoteczki Hydrosonic? Możesz ją zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy dany produkt może zostać zwrócony i poinformujemy Cię o kolejnych krokach, które należy podjąć.
linkMożesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.
Jeśli nie jesteś w stanie rozwiązać problemu z pomocą naszego zespołu obsługi klienta, wyślemy Ci opłaconą z góry etykietę zwrotną. Możesz wtedy bezpłatnie zwrócić szczoteczkę Hydrosonic, podając opis usterki.
link