Pielęgnacja jamy ustnej klasy premium w szwajcarskim wydaniu / Darmowa dostawa zamówień o wartości powyżej 150 PLN

Konto klienta

Jakie są korzyści z założenia konta klienta?

Twoje dane kontaktowe są przechowywane i automatycznie wypełniane dla wszelkich przyszłych zamówień. Historia zamówień pozwala na przeglądanie wszystkich poprzednich zamówień, ponowne zamawianie ich i śledzenie statusu zamówień.

Konto klienta pozwala również zarejestrować szczoteczkę Hydrosonic i w ten sposób przedłużyć gwarancję z dwóch lat do trzech.

link

Co mam zrobić jak zapomniałem hasła?

Tutaj możesz wygenerwoać nowe hasło. W razie potrzeby możemy również ręcznie zresetować Twoje hasło. Prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego lub o kontakt telefoniczny pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

link

Jak mogę usunąć moje konto klienta?

W sprawie usunięcia konta, prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego lub o kontakt telefoniczny  pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

Jeśli złożyłeś zamówienie, jesteśmy prawnie zobowiązani do przechowywania Twoich danych przez sześć lat po dokonaniu zakupu.

link

Gdzie mogę znaleźć numer seryjny potrzebny do zarejestrowania szczoteczki Hydrosonic? 

Numer seryjny znajduje się w dolnej części uchwytu. Numer ten składa się z jednej lub dwóch liter i pięciu cyfr. 

link