Pielęgnacja jamy ustnej klasy premium w szwajcarskim wydaniu / Darmowa dostawa zamówień o wartości powyżej 150 PLN

Skargi

Jak mogę dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji?

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem  +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

link

Kiedy mogę zgłosić roszczenie z tytułu gwarancji?

Roszczenia gwarancyjne mogą być zgłaszane zgodnie z przepisami prawa. 

W przypadku sonicznych szczoteczek do zębów Curaprox Hydrosonic masz prawo do usunięcia usterek, które wystąpią w ustawowym okresie gwarancyjnym wynoszącym dwa lata od daty dostawy.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i usterek, które powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania, obchodzenia się lub przechowywania, nieprawidłowej lub niedbałej pielęgnacji i konserwacji, nadmiernego użytkowania lub nieprawidłowej naprawy w nieautoryzowanym serwisie.

link

Otrzymałem błędne zamówienie. Co mam zrobić?

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem  +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

link