Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Wybierz swój kraj Polska Polska
Darmowa dostawa zamówień o wartości powyżej 190 PLN
Czas dostawy 2-3 dni
Bezpieczne płatności dzięki 3D Secure

Zamówienia

Z kim mam się skontaktować w sprawie mojego zamówienia?

Możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej lub dzwoniąc na numer telefonu +48713210214 w godzinach od 9 do 17.

link

Czy otrzymam potwierdzenie, że moje zamówienie zostało odebrane?

Tak, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem wkrótce po otrzymaniu zamówienia.

link

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jak najbardziej możesz anulować lub zmienić zamówienie. Użyj do tego formularza kontaktowego.

link

Dlaczego moje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone?

Jeśli zamówione produkty są dostępne, ale nadal nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem wysyłki, sprawdź następujące rzeczy: 

  • Czy sprawdziłeś wiadomość e-mail z informacją o śledzeniu przesyłki od kuriera?
  • Czy podałeś poprawny adres e-mail?
  • Czy płatność została już dokonana?
  • Czy wszystkie zamówione produkty znajdują się w naszym magazynie?

Przepraszamy, jeśli rzeczywiście nastąpiło opóźnienie w wysyłce Twojego zamówienia. Jest wiele różnych etapów związanych z dostarczeniem przesyłki, co niestety oznacza, że może dojść do opóźnienia.

Jeżeli masz pytania dotyczące swojego zamówienia, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej lub dzwoniąc na numer telefonu +48713210214 w godzinach od 9 do 17.

link

Gdzie jest moja przesyłka?

Jak tylko etykieta wysyłkowa zostanie utworzona, otrzymasz automatyczne potwierdzenie e-mailem. W e-mailu zostanie podany numer paczki, który służy do śledzenia statusu dostawy.

Za pomocą linku do śledzenia przesyłki wysłanego przez kuriera, możesz przekierować paczkę na inny adres: https://www.dpd.com/pl/pl/o-dpd/kontakt-2/dzial-obslugi-klienta/ , https://tracking.packeta.com/pl_PL/tracking/search

Numer śledzenia można również znaleźć na koncie klienta w sekcji Moje zamówienia, w szczegółach dostawy dla danego zamówienia.

link

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwy produkt?

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt lub inną liczbę produktów niż zamówiona, prosimy o poinformowanie nas o tym za pomocą formularza kontaktowego.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem, prosimy o przesłanie nam numeru referencyjnego zamówienia oraz podanie nieprawidłowego produktu. Zajmiemy się sprawą tak szybko, jak to możliwe i skontaktujemy się z Tobą.

link

Co powinienem zrobić, jeśli moje produkty zostały uszkodzone podczas dostawy?

Starannie pakujemy każde zamówienie i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty nieuszkodzone. Jeśli jednak produkt zostanie uszkodzony w transporcie, oczywiście zajmiemy się tym.

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego w ciągu pięciu dni od otrzymania produktu i podaj następujące informacje:

  • Numer referencyjny Twojego zamówienia
  • Opis uszkodzenia
  • Zdjęcia uszkodzenia i opakowania.

Po otrzymaniu tych informacji zajmiemy się sprawą z kurierem i jak najszybciej poinformujemy Cię o dalszych krokach.

link