Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Wybierz swój kraj Polska Polska
Darmowa dostawa od 210 PLN
Czas dostawy 2-3 dni
Bezpieczne płatności dzięki 3D Secure

WARUNKI WYSYŁKI I DOSTAWY

Packeta

Dostawę zamówień w trybie standardowym realizuje nasz partner kontraktowy – firma Packeta.

Cena za dostawę standardową wynosi 20 PLN z uwzględnieniem podatku VAT i obowiązuje tylko na terytorium Polski.

Dostawa wszystkie zamówień opiewających na kwotę powyżej 210 PLN jest bezpłatna.

Obsługą i wysyłką zamówień zajmuje się oddział Curaden w Słowenii.

Paczki doręczane są zwykle pod wskazany adres w ciągu 2-3 dni roboczych. Czas dostawy może ulegać zmianie.

Dostawy realizowane są w dni powszednie. Wszystkie zamówienia złożone w dniu roboczym przed godziną 11:00, będą wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone w dniu roboczym po godzinie 11:00, w soboty/ niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą wysyłane w pierwszym kolejnym dniu roboczym.

Po nadaniu paczki istnieje możliwość zmiany miejsca odbioru bez dodatkowych kosztów. Niepowtarzalny numer służący do śledzenia paczki można znaleźć w danych zamówienia po nadaniu przesyłki lub w wiadomości e-mail wysłanej przez spółkę Packeta. 

Dodatkową pomoc oraz informacje na temat Państwa paczki można uzyskać w +48 334 457 020 albo korzystając z info@packeta.pl

Śledź status swojej paczki wprowadzając unikalny numer paczki na https://tracking.packeta.com/pl_PL/tracking/search

DPD

Dostawę zamówień w trybie standardowym realizuje nasz partner kontraktowy – firma DPD.

Dostawy mogą być realizowane na adres domowy lub do wybranego automatu paczkowego.

Cena za dostawę standardową wynosi 25 PLN z uwzględnieniem podatku VAT i obowiązuje tylko na terytorium Polski.

Dostawa wszystkie zamówień opiewających na kwotę powyżej 210 PLN jest bezpłatna.

Obsługą i wysyłką zamówień zajmuje się oddział Curaden w Słowenii.

Paczki doręczane są zwykle pod wskazany adres w ciągu 3 dni roboczych. Czas dostawy może ulegać zmianie.

Dostawy realizowane są w dni powszednie. Wszystkie zamówienia złożone w dniu roboczym przed godziną 11:00, będą wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone w dniu roboczym po godzinie 11:00, w soboty/ niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą wysyłane w pierwszym kolejnym dniu roboczym.

Po nadaniu paczki istnieje możliwość zmiany miejsca odbioru bez dodatkowych kosztów. Niepowtarzalny numer służący do śledzenia paczki można znaleźć w danych zamówienia po nadaniu przesyłki lub w wiadomości e-mail wysłanej przez spółkę DPD. 

Dodatkową pomoc oraz informacje na temat Państwa paczki można uzyskać w +48 22 577-55-00 albo korzystając z dpd@dpd.com.pl

Śledź status swojej paczki wprowadzając unikalny numer paczki na https://www.dpd.com/pl/pl/o-dpd/kontakt-2/dzial-obslugi-klienta/