WARUNKI WYSYŁKI I DOSTAWY
Packeta
Dostawę zamówień w trybie standardowym realizuje nasz partner kontraktowy – firma Packeta
Cena za dostawę standardową wynosi 20 PLN z uwzględnieniem podatku VAT i obowiązuje tylko na terytorium Polski
Dostawa wszystkie zamówień opiewających na kwotę powyżej 190 PLN jest bezpłatna.
Paczki doręczane są zwykle pod wskazany adres w ciągu 2-3 dni roboczych. Czas dostawy może ulegać zmianie.
Dostawy realizowane są w dni powszednie. Wszystkie zamówienia złożone w dniu roboczym przed godziną 11: 00, będą wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone w dniu roboczym po godzinie 11: 00, w soboty/ niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą wysyłane w pierwszym kolejnym dniu roboczym.
Po nadaniu paczki istnieje możliwość zmiany miejsca odbioru bez dodatkowych kosztów. Niepowtarzalny numer służący do śledzenia paczki można znaleźć w danych zamówienia po nadaniu przesyłki lub w wiadomości e-mail wysłanej przez spółkę Packeta.
Dodatkową pomoc oraz informacje na temat Państwa paczki można uzyskać w +48 334 457 020 albo korzystając z info@packeta.pl
Śledź status swojej paczki wprowadzając unikalny numer paczki na https://tracking.packeta.com/pl_PL/tracking/search
DPD
Dostawę zamówień w trybie standardowym realizuje nasz partner kontraktowy – firma DPD
Cena za dostawę standardową wynosi 25 PLN z uwzględnieniem podatku VAT i obowiązuje tylko na terytorium Polski
Dostawa wszystkie zamówień opiewających na kwotę powyżej 190 PLN jest bezpłatna.
Paczki doręczane są zwykle pod wskazany adres w ciągu 3 dni roboczych. Czas dostawy może ulegać zmianie.
Dostawy realizowane są w dni powszednie. Wszystkie zamówienia złożone w dniu roboczym przed godziną 11: 00, będą wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone w dniu roboczym po godzinie 11: 00, w soboty/ niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą wysyłane w pierwszym kolejnym dniu roboczym.
Po nadaniu paczki istnieje możliwość zmiany miejsca odbioru bez dodatkowych kosztów. Niepowtarzalny numer służący do śledzenia paczki można znaleźć w danych zamówienia po nadaniu przesyłki lub w wiadomości e-mail wysłanej przez spółkę Packeta.
Dodatkową pomoc oraz informacje na temat Państwa paczki można uzyskać w +48 22 577-55-00 albo korzystając z dpd@dpd.com.pl
Śledź status swojej paczki wprowadzając unikalny numer paczki na https://www.dpd.com/pl/pl/o-dpd/kontakt-2/dzial-obslugi-klienta/