WARUNKI WYSYŁKI I DOSTAWY

GLS

Dostawę zamówień w trybie standardowym realizuje nasz partner kontraktowy – firma GLS

Cena za dostawę standardową wynosi 22,5 PLN z uwzględnieniem podatku VAT i obowiązuje tylko na terytorium Polski

Dostawa wszystkie zamówień opiewających na kwotę powyżej 150 PLN jest bezpłatna.

Paczki doręczane są zwykle pod wskazany adres w ciągu 3-5 dni roboczych. Czas dostawy może ulegać zmianie.

Dostawy realizowane są w dni powszednie. Wszystkie zamówienia złożone w dniu roboczym przed godziną 11: 00, będą wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone w dniu roboczym po godzinie 11: 00, w soboty/ niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą wysyłane w pierwszym kolejnym dniu roboczym.

Po nadaniu paczki istnieje możliwość zmiany miejsca odbioru bez dodatkowych kosztów. Niepowtarzalny numer służący do śledzenia paczki można znaleźć w danych zamówienia po nadaniu przesyłki lub w wiadomości e-mail wysłanej przez spółkę GLS. 

Dodatkową pomoc oraz informacje na temat Państwa paczki można uzyskać w +48 46 814 82 20 albo korzystając z https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontakt

Śledź status swojej paczki wprowadzając unikalny numer paczki na https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Tryb ekspresowy - UPS

Klienci mają opcję wyboru ekspresowej dostawy lotniczej realizowanej przez firmę UPS jako partnera kontraktowego.

Cena za dostawę ekspresową wynosi 65 PLN z podatkiem VAT i obowiązuje tylko na terytorium Polski

W przypadku zamówień opiewających na kwotę powyżej 150 PLN z uwzględnieniem podatku VAT, cena dostawy ekspresowej wynosi 42,5 PLN z uwzględnieniem podatku VAT.

Dostawy ekspresowe realizowane są w ciągu 1-2 dni roboczych. 

Dostawy realizowane są w dni powszednie. Wszystkie zamówienia złożone w dniu roboczym przed godziną 11: 00, będą wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone w dniu roboczym po godzinie 11: 00, w soboty/ niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą wysyłane w pierwszym kolejnym dniu roboczym.

Niepowtarzalny numer śledzenia paczki można znaleźć w danych zamówienia po nadaniu przesyłki lub w wiadomości e-mail wysłanej przez spółkę UPS. 

Dodatkową pomoc oraz informacje na temat Państwa paczki można uzyskać w +48 22 489 48 77.

Śledź status swojej paczki wprowadzając unikalny numer paczki na https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/