Dostawa oraz metyody płatności
PACKETA
Cena za dostawę standardową wynosi 20 PLN z uwzględnieniem podatku VAT i obowiązuje tylko na terytorium Polski
Dostawa wszystkie zamówień opiewających na kwotę powyżej 190 PLN jest bezpłatna.
DPD
Cena za dostawę standardową wynosi 25 PLN z uwzględnieniem podatku VAT i obowiązuje tylko na terytorium Polski
Dostawa wszystkie zamówień opiewających na kwotę powyżej 190 PLN jest bezpłatna.
linkJest szansa, że Twoja przesyłka została już wysłana! Możesz sprawdzić status swojego zamówienia w każdej chwili na Twoim koncie klienta w zakładce "Zamówienia".
Zamówienia są z reguły wysyłane w ciągu 24 godzin w dni powszednie, pod warunkiem, że:
- Płatność za zamówienie została już dokonana lub wybrano opcję faktury.
- Wszystkie zamówione produkty znajdują się w naszym magazynie.
Czas dostawy zamówień złożonych w weekendy i święta jest dłuższy.
Prosimy o wyrozumiałość, w sytuacji gdy nie będziemy w stanie natychmiast wysłać zamówionych produktów. Istnieje wiele różnych etapów związanych z dostarczeniem przesyłki, co niestety oznacza możliwość opóźnień.
W momencie, gdy zamówienie jest przygotowane i gotowe, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie. Otrzymasz również drugą wiadomość z informacją o kurierze i dodatkowe informacje na temat wysyłki i ewentualnej zmiany miejsca dostawy.
Jeżeli masz pytania dotyczące swojego zamówienia, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej lub dzwoniąc na numer telefonu +48713210214 w godzinach od 9 do 17.
linkShow more
Zamówienia
Możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej lub dzwoniąc na numer telefonu +48713210214 w godzinach od 9 do 17.
linkTak, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem wkrótce po otrzymaniu zamówienia.
linkJeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jak najbardziej możesz anulować lub zmienić zamówienie. Użyj do tego formularza kontaktowego.
linkShow more
Gwarancja i zwroty
Wszystkie nasze produkty zostały opracowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości i dzięki temu mają długą żywotność. Oferujemy jednak gwarancję tylko na nasze soniczne szczoteczki do zębów Curaprox. Gwarancja ta trwa dwa lata. Istnieje również możliwość przedłużenia gwarancji całkowicie bezpłatnie o kolejny rok. W tym celu wystarczy wejść na swoje konto klienta i w zakładce "Zarejestrowane produkty" przedłużyć gwarancję.
linkZaloguj się na swoim koncie klienta, a następnie przejdź do zakładki "Zarejestrowane produkty" i zarejestruj nowy produkt. Dzięki temu gwarancja zostanie przedłużona z dwóch lat do trzech.
Jeśli nie masz jeszcze konta użytkownika Curaprox, teraz jest dobry moment, aby je założyć! Aby rozpocząć, kliknij przycisk Zaloguj się w menu na górze strony internetowej.
linkProsimy o jak najszybsze poinformowanie nas o wadliwym produkcie za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy możemy go wymienić i powiemy Ci, co robić dalej.
linkShow more
Skargi
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.
linkRoszczenia gwarancyjne mogą być zgłaszane zgodnie z przepisami prawa.
W przypadku sonicznych szczoteczek do zębów Curaprox Hydrosonic masz prawo do usunięcia usterek, które wystąpią w ustawowym okresie gwarancyjnym wynoszącym dwa lata od daty dostawy.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i usterek, które powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania, obchodzenia się lub przechowywania, nieprawidłowej lub niedbałej pielęgnacji i konserwacji, nadmiernego użytkowania lub nieprawidłowej naprawy w nieautoryzowanym serwisie.
linkMożesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.
linkShow more
Konto klienta
Twoje dane kontaktowe są przechowywane i automatycznie wypełniane dla wszelkich przyszłych zamówień. Historia zamówień pozwala na przeglądanie wszystkich poprzednich zamówień, ponowne zamawianie ich i śledzenie statusu zamówień.
Konto klienta pozwala również zarejestrować szczoteczkę Hydrosonic i w ten sposób przedłużyć gwarancję z dwóch lat do trzech.
linkTutaj możesz wygenerwoać nowe hasło. W razie potrzeby możemy również ręcznie zresetować Twoje hasło. Prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego lub o kontakt telefoniczny pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.
linkW sprawie usunięcia konta, prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego lub o kontakt telefoniczny pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.
Jeśli złożyłeś zamówienie, jesteśmy prawnie zobowiązani do przechowywania Twoich danych przez sześć lat po dokonaniu zakupu.
linkShow more
Newsletter
Zapisz się do newslettera Curaprox, aby otrzymywać najnowsze informacje na temat pielęgnacji jamy ustnej. Curaprox dostarcza informacji na temat higieny jamy ustnej i ekscytujących nowych produktów. Dla tych, którzy kochają okazje, regularnie informujemy o naszych najlepszych ofertach i rabatach.
linkZapisując się do newslettera Curaprox, możesz być na bieżąco z najnowszymi konkursami, rabatami i ofertami specjalnymi Curaprox. Po zapisaniu się otrzymasz dostęp do ekskluzywnych kuponów, które są dostępne tylko dla subskrybentów naszego newslettera. Zapisz się do newslettera teraz
linkKilka razy w miesiącu będziesz otrzymywać informacje i ekscytujące oferty. Będziemy również informować Cię o ekskluzywnych ofertach specjalnych i rabatach, gdy tylko się pojawią. Zapisz się do newslettera teraz.
linkShow more