Pielęgnacja jamy ustnej klasy premium w szwajcarskim wydaniu / Darmowa dostawa zamówień o wartości powyżej 150 PLN

Dostawa oraz metyody płatności

Jaki jest koszt dostawy?

Przesyłka jest darmowa dla wszsytkich zamówień powyżej 150 zł. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 22,50 zł.

link

Jakie są metody płatności?

W naszym sklepie można zapłacić za pomocą:

  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal
link

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Jest szansa, że Twoja przesyłka została już wysłana! Możesz sprawdzić  status swojego zamówienia w każdej chwili na Twoim koncie klienta w zakładce "Zamówienia".

Zamówienia są z reguły wysyłane w ciągu 24 godzin w dni powszednie, pod warunkiem, że: 

  • Płatność za zamówienie została już dokonana lub wybrano opcję faktury.
  • Wszystkie zamówione produkty znajdują się w naszym magazynie.

Czas dostawy zamówień złożonych w weekendy i święta jest dłuższy.

Prosimy o wyrozumiałość, w sytuacji gdy nie będziemy w stanie natychmiast wysłać zamówionych produktów. Istnieje wiele różnych etapów związanych z dostarczeniem przesyłki, co niestety oznacza możliwość opóźnień. 

W momencie, gdy zamówienie jest przygotowane i gotowe, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie. Otrzymasz również drugą wiadomość z informacją o kurierze i dodatkowe informacje na temat wysyłki i ewentualnej zmiany miejsca dostawy.

Jeżeli masz pytania dotyczące swojego zamówienia, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej lub dzwoniąc na numer telefonu +48713210214 w godzinach od 9 do 17.

link

Show more

Zamówienia

Z kim mam się skontaktować w sprawie mojego zamówienia?

Możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej lub dzwoniąc na numer telefonu +48713210214 w godzinach od 9 do 17.

link

Czy otrzymam potwierdzenie, że moje zamówienie zostało odebrane?

Tak, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem wkrótce po otrzymaniu zamówienia.

link

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jak najbardziej możesz anulować lub zmienić zamówienie. Użyj do tego formularza kontaktowego.

link

Show more

Gwarancja i zwroty

Jakie są rodzaje gwarancji  i co one oznaczają?

Wszystkie nasze produkty zostały opracowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości i dzięki temu mają długą żywotność. Oferujemy jednak gwarancję tylko na nasze soniczne szczoteczki do zębów Curaprox. Gwarancja ta trwa dwa lata. Istnieje również możliwość przedłużenia gwarancji całkowicie bezpłatnie o kolejny rok. W tym celu wystarczy wejść na swoje konto klienta i w zakładce "Zarejestrowane produkty" przedłużyć gwarancję.

link

Jak mogę przedłużyć gwarancję na moją szczoteczkę Hydrosonic?

Zaloguj się na swoim koncie klienta, a następnie przejdź do  zakładki "Zarejestrowane produkty" i zarejestruj nowy produkt. Dzięki temu gwarancja zostanie przedłużona z dwóch lat do trzech. 

Jeśli nie masz jeszcze konta użytkownika Curaprox, teraz jest dobry moment, aby je założyć! Aby rozpocząć, kliknij przycisk Zaloguj się w menu na górze strony internetowej.

link

Mój produkt jest wadliwy - co powinienem zrobić?

Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o wadliwym produkcie za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy możemy go wymienić i powiemy Ci, co robić dalej.

link

Show more

Skargi

Jak mogę dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji?

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem  +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

link

Kiedy mogę zgłosić roszczenie z tytułu gwarancji?

Roszczenia gwarancyjne mogą być zgłaszane zgodnie z przepisami prawa. 

W przypadku sonicznych szczoteczek do zębów Curaprox Hydrosonic masz prawo do usunięcia usterek, które wystąpią w ustawowym okresie gwarancyjnym wynoszącym dwa lata od daty dostawy.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i usterek, które powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania, obchodzenia się lub przechowywania, nieprawidłowej lub niedbałej pielęgnacji i konserwacji, nadmiernego użytkowania lub nieprawidłowej naprawy w nieautoryzowanym serwisie.

link

Otrzymałem błędne zamówienie. Co mam zrobić?

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem  +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

link

Show more

Konto klienta

Jakie są korzyści z założenia konta klienta?

Twoje dane kontaktowe są przechowywane i automatycznie wypełniane dla wszelkich przyszłych zamówień. Historia zamówień pozwala na przeglądanie wszystkich poprzednich zamówień, ponowne zamawianie ich i śledzenie statusu zamówień.

Konto klienta pozwala również zarejestrować szczoteczkę Hydrosonic i w ten sposób przedłużyć gwarancję z dwóch lat do trzech.

link

Co mam zrobić jak zapomniałem hasła?

Tutaj możesz wygenerwoać nowe hasło. W razie potrzeby możemy również ręcznie zresetować Twoje hasło. Prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego lub o kontakt telefoniczny pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

link

Jak mogę usunąć moje konto klienta?

W sprawie usunięcia konta, prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego lub o kontakt telefoniczny  pod numerem +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

Jeśli złożyłeś zamówienie, jesteśmy prawnie zobowiązani do przechowywania Twoich danych przez sześć lat po dokonaniu zakupu.

link

Show more

Newsletter

Co zawiera newsletter Curaprox?

Zapisz się do newslettera Curaprox, aby otrzymywać najnowsze informacje na temat pielęgnacji jamy ustnej. Curaprox dostarcza informacji na temat higieny jamy ustnej i ekscytujących nowych produktów. Dla tych, którzy kochają okazje, regularnie informujemy o naszych najlepszych ofertach i rabatach.

link

Jakie korzyści Newslettera?

Zapisując się do newslettera Curaprox, możesz być na bieżąco z najnowszymi konkursami, rabatami i ofertami specjalnymi Curaprox. Po zapisaniu się otrzymasz dostęp do ekskluzywnych kuponów, które są dostępne tylko dla subskrybentów naszego newslettera. Zapisz się do newslettera teraz

link

Jak często będę otrzymywać newsletter Curaprox?

Kilka razy w miesiącu będziesz otrzymywać informacje i ekscytujące oferty. Będziemy również informować Cię o ekskluzywnych ofertach specjalnych i rabatach, gdy tylko się pojawią. Zapisz się do newslettera teraz.

link

Show more