Pielęgnacja jamy ustnej klasy premium w szwajcarskim wydaniu / Darmowa dostawa zamówień o wartości powyżej 150 PLN

Gwarancja i zwroty

Jakie są rodzaje gwarancji  i co one oznaczają?

Wszystkie nasze produkty zostały opracowane zgodnie z najwyższymi standardami jakości i dzięki temu mają długą żywotność. Oferujemy jednak gwarancję tylko na nasze soniczne szczoteczki do zębów Curaprox. Gwarancja ta trwa dwa lata. Istnieje również możliwość przedłużenia gwarancji całkowicie bezpłatnie o kolejny rok. W tym celu wystarczy wejść na swoje konto klienta i w zakładce "Zarejestrowane produkty" przedłużyć gwarancję.

link

Jak mogę przedłużyć gwarancję na moją szczoteczkę Hydrosonic?

Zaloguj się na swoim koncie klienta, a następnie przejdź do  zakładki "Zarejestrowane produkty" i zarejestruj nowy produkt. Dzięki temu gwarancja zostanie przedłużona z dwóch lat do trzech. 

Jeśli nie masz jeszcze konta użytkownika Curaprox, teraz jest dobry moment, aby je założyć! Aby rozpocząć, kliknij przycisk Zaloguj się w menu na górze strony internetowej.

link

Mój produkt jest wadliwy - co powinienem zrobić?

Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o wadliwym produkcie za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy możemy go wymienić i powiemy Ci, co robić dalej.

link

Jak mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Produkty (nieotwarty i w orginalnym opakowaniu) można zwrócić do Curaprox w ciągu 30 dni. Jeśli produkt jest jak nowy, cena zakupu zostanie Ci zwrócona przy użyciu użytej metody płatności. Rozpatrzenie zwrotu po jego otrzymaniu zajmuje od 3 do 10 dni roboczych.

Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy możemy go wymienić i powiemy Ci, co robić dalej.

link

Ile czasu mam na zwrot towaru po jego dostarczeniu?

Produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od dnia, w którym zostały one dostarczone. Jeśli minęło już 30 dni, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego, a my rozpatrzymy Twój przypadek indywidualnie.

link

Czy mogę zwrócić produkt?

Z reguły przyjmujemy zwroty wszystkich artykułów, które są nadal w orginalnym opakowaniu. Niestety, nie możemy przyjmować zwrotów produktów higienicznych, które zostały otwarte. Dotyczy to szczoteczek do zębów, past do zębów, szczoteczek międzyzębowych, smoczków itp.

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy dany produkt może zostać zwrócony i poinformujemy Cię o kolejnych krokach, które należy podjąć.

link

Na czym polega gwarancja zwrotu pieniędzy na szczoteczki soniczne Curaprox?

Nie jesteś zadowolony z naszej szczoteczki Hydrosonic? Możesz ją zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer +48 71 321 02 14. Sprawdzimy, czy dany produkt może zostać zwrócony i poinformujemy Cię o kolejnych krokach, które należy podjąć.

link

Jak zwrócić wadliwą szczoteczkę Hydrosonic?

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem  +48 71 321 02 14 w godzinach od 9 do 17.

Jeśli nie jesteś w stanie rozwiązać problemu z pomocą naszego zespołu obsługi klienta, wyślemy Ci opłaconą z góry etykietę zwrotną. Możesz wtedy bezpłatnie zwrócić szczoteczkę Hydrosonic, podając opis usterki.

link